• 18-06-2014, 11:16:48
    #73
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlla deldirmekmi lazım hocam mıknatıslı küpeler var. Sen sevmiyorsan o ayrı tabi
  • 18-06-2014, 12:10:16
    #74
    Semtten semtte değişir istanbuldaysan silinti olmaz ben çocukken uzun saclilari rockcilari satanist diye dövuyolardi ama simdi burnuna halka taktir bizi demezler

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 18-06-2014, 12:19:33
    #75
    Biraz geç kalmışsın Yani deldirdiğinde tepkilerle karşılaşacaksın illaki. Bende senden yaşca büyük sayılmam, 20 yaşındayım. Ben kulağımı deldirdiğimde 7. sınıfa gidiyordum. Hala takıyor musun diye soracak olursan; takmıyorum.
  • 18-06-2014, 13:01:52
    #76
    Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deldir gitsin bro, hoşuna mı gitmedi çıkar at kapanır.
    Iki kulağımda delik, takıl kafana göre.
    Aynen bende öyle düşünüyorum

    Montana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 a deldiriyim mi diye üye olmuş. Sorup çıkacak bence

    1-Kulağı deldir.
    2-Saçlar çok uzunsa kısalt. Kısaysa uzatma.
    3-Yolda yürüyüşüne dikkat et. Erkek psikolojisinden çıkma.
    4-Gebertirim
    Merak etme hocam yapmam öyle şeyler

    PesimisTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Lise zamanlarında 1-2 ay takmıştım. Hevesimi aldıktan sonra bir daha da takmadım.Delinen yerde bir izde kalmadı belli bile değil. Takmak istiyorsan tak tabi. İnsanların ne dediğine de bu kadar aldırma bence. Ben lise zamanlarında takarken hiç bir laf duymadım. Hatta ilk taktırdığım gün yaşlı bir teyze durdurup ne kadar yakışmış demişti
    Anlayacağın keyif senin kardeşim ne yaparsan bu yaşlarda yaparsın.
    Valla iyi denk gelmiş size hocam

    rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Semtten semtte değişir istanbuldaysan silinti olmaz ben çocukken uzun saclilari rockcilari satanist diye dövuyolardi ama simdi burnuna halka taktir bizi demezler

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Balıkesirdeyim şuan Ankaraya gideceğim okumaya pek sıkıntı olmaz diye düşünüyorum

    AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz geç kalmışsın Yani deldirdiğinde tepkilerle karşılaşacaksın illaki. Bende senden yaşca büyük sayılmam, 20 yaşındayım. Ben kulağımı deldirdiğimde 7. sınıfa gidiyordum. Hala takıyor musun diye soracak olursan; takmıyorum.
    Görünüşe göre cidden geç bile kalmışım hocam
  • 18-06-2014, 13:06:50
    #77
    tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi resmini koyarmısın baby face nasıl oluyormuş merak ettim
    kahkaha attım
  • 18-06-2014, 14:26:13
    #78
    MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genclik vaktinde bende deldircektim. Babam erkek adam deldirmez otur oturdugun yerde dedi
    amca bey fena oturtmuş lafı [emoji12]

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
  • 18-06-2014, 15:01:35
    #79
    Üyeliği durduruldu
    MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genclik vaktinde bende deldircektim. Babam erkek adam deldirmez otur oturdugun yerde dedi
    Aynı babadan bende de var. Küpe takmak istediğimden değil hiçte sevmem. Bir kere konusu oldu babadan gelen tek cevap biraz argo olacak ama; "Erkeğe bir delikten fazlası zarar evlat." oldu. O gün bugündür bir daha küpe konusunu konuşamadık. Ayrıca nasıl istiyorsan öyle yap burada bizlerin fikirleri sana çok bir şey katmaz. Kimimiz takmasından kimimiz ise takılmamasından yanayız. Sen dilediğini yap; sana yakışacağına inandığın şeyi yap.
  • 18-06-2014, 15:02:51
    #80
    osuranbaykus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı babadan bende de var. Küpe takmak istediğimden değil hiçte sevmem. Bir kere konusu oldu babadan gelen tek cevap biraz argo olacak ama; "Erkeğe bir delikten fazlası zarar evlat." oldu. O gün bugündür bir daha küpe konusunu konuşamadık. Ayrıca nasıl istiyorsan öyle yap burada bizlerin fikirleri sana çok bir şey katmaz. Kimimiz takmasından kimimiz ise takılmamasından yanayız. Sen dilediğini yap; sana yakışacağına inandığın şeyi yap.
    Teşekkürler hocam yorumunuz için
  • 18-06-2014, 16:41:58
    #81
    Deldirmek yerine mıktanıslı küpe alın. Aynştayn mod on.