Aynı babadan bende de var. Küpe takmak istediğimden değil hiçte sevmem. Bir kere konusu oldu babadan gelen tek cevap biraz argo olacak ama; "Erkeğe bir delikten fazlası zarar evlat." oldu. O gün bugündür bir daha küpe konusunu konuşamadık.

Ayrıca nasıl istiyorsan öyle yap burada bizlerin fikirleri sana çok bir şey katmaz. Kimimiz takmasından kimimiz ise takılmamasından yanayız. Sen dilediğini yap; sana yakışacağına inandığın şeyi yap.
Teşekkürler hocam yorumunuz için