Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deldir gitsin bro, hoşuna mı gitmedi çıkar at kapanır.
Iki kulağımda delik, takıl kafana göre.
Aynen bende öyle düşünüyorum

Montana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 a deldiriyim mi diye üye olmuş. Sorup çıkacak bence

1-Kulağı deldir.
2-Saçlar çok uzunsa kısalt. Kısaysa uzatma.
3-Yolda yürüyüşüne dikkat et. Erkek psikolojisinden çıkma.
4-Gebertirim
Merak etme hocam yapmam öyle şeyler

PesimisTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Lise zamanlarında 1-2 ay takmıştım. Hevesimi aldıktan sonra bir daha da takmadım.Delinen yerde bir izde kalmadı belli bile değil. Takmak istiyorsan tak tabi. İnsanların ne dediğine de bu kadar aldırma bence. Ben lise zamanlarında takarken hiç bir laf duymadım. Hatta ilk taktırdığım gün yaşlı bir teyze durdurup ne kadar yakışmış demişti
Anlayacağın keyif senin kardeşim ne yaparsan bu yaşlarda yaparsın.
Valla iyi denk gelmiş size hocam

rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Semtten semtte değişir istanbuldaysan silinti olmaz ben çocukken uzun saclilari rockcilari satanist diye dövuyolardi ama simdi burnuna halka taktir bizi demezler

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Balıkesirdeyim şuan Ankaraya gideceğim okumaya pek sıkıntı olmaz diye düşünüyorum

AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz geç kalmışsın Yani deldirdiğinde tepkilerle karşılaşacaksın illaki. Bende senden yaşca büyük sayılmam, 20 yaşındayım. Ben kulağımı deldirdiğimde 7. sınıfa gidiyordum. Hala takıyor musun diye soracak olursan; takmıyorum.
Görünüşe göre cidden geç bile kalmışım hocam