MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genclik vaktinde bende deldircektim. Babam erkek adam deldirmez otur oturdugun yerde dedi
Aynı babadan bende de var. Küpe takmak istediğimden değil hiçte sevmem. Bir kere konusu oldu babadan gelen tek cevap biraz argo olacak ama; "Erkeğe bir delikten fazlası zarar evlat." oldu. O gün bugündür bir daha küpe konusunu konuşamadık. Ayrıca nasıl istiyorsan öyle yap burada bizlerin fikirleri sana çok bir şey katmaz. Kimimiz takmasından kimimiz ise takılmamasından yanayız. Sen dilediğini yap; sana yakışacağına inandığın şeyi yap.