kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada ki yorumlara bakma kendi aklın var fikrin var ne yaparsan yap bizene misal ben küpemde var dövmemde saç uzun sakal uzun misler gibi
Hocam zaten sadece zorluk vs var mı diye sordum kimsenin düşüncesine göre hareket etmem

mehmet_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
deldirdikten 3-4 gun sonra kupeyle biraz oyna ki deri kupeye alismasin cikarmasi zor olur.
Bende bi hevesle deldirdim dusuncem suydu 30 yasinda mi takicam kimseyi dinlemeyin belli bir sureden sonra zaten ortamina gore takacaksin hergun kupeyle gezmiyeceksin
Evet haklısınız hocam bu yaşlarda takılmayacak da ne zaman takılacak yani aynı dediğiniz gibi ortamına göre takmayı düşünüyorum

toLqahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Erkek ADAMA Yakışan En Güzel AKSESUAR Kolundaki HATUN'dur...

aLıntı
Sevgiliyi bu şekilde görmek bence kötü bir şey

kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçları uzat küpeyi boşver ha takanlara saygı duyuyorum'da bana uzak küpe. Ama uzun saça hastayım benimde dalgalı yerine göre bazen kıvırcık garip bi saçım var ama 1,5 ay önce gitti içim gitti kesilirken ama yinede uzun

Konserlere takılıyorsan uzun saç çok iyi oluyor kafa sallamaya filan
+ Kızların ilgisini çekiyor iyi bakım uygularsan
O hissi biliyorum hocam ya bende bundan 5-6 ay önce kestirmiştim çok pişman olmuştum Allah'tan çok hızlı uzadı

Valla yaşadığım şehirde maalesef rock konseri olmadığı için takılamıyordum ama Ankara ya okumaya gideceğim belki oralarda bir şeyler olur diyorum


Zeki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şahsen ben takıyorum. ancak bu soruyu sorma geregi duyduysan deldirmeni tavsiye etmem. varsa niyetin git deldir. hevesle olucak işler degil bunlar Aile olarak da çevre olarak da tabiki yadırgayanlar olucaktır ancak bi süre sonra sanki küpe kulagında yokmuş gibi oluyor. Ayrıca din iman katanlara söylüyorum buraya yazmış oldugunuz nasihatları çolugunuza çocugunuza yapın. ben çok duydum agzında sigara ile sigara içme oglum diyenleri.
Sonuna kadar haklısınız hocam ben zaten deldirmeyi düşünüyorum da sadece üniversite sonuçlarım belli olsun aileme o arada söyleyeceğim yoksa karşı çıkıyorlar ne yazık ki