Diğer arkadaşın konusunu görmedim hocam yorum yapamıyorum dolayısıyla. Belki yaşımızın verdiği bir heyecandır
Evet belkide olabilir, ergenken herkesin zıt davranışları olmuştur. Ama arkadaş fenomendi, ergenliği dolu dolu dibine kadar yaşadı diyebilirim :


Neyse konuyu baltamayalım, kolay gelsin