Vjolenza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

O hissi biliyorum hocam ya bende bundan 5-6 ay önce kestirmiştim çok pişman olmuştum Allah'tan çok hızlı uzadı

Valla yaşadığım şehirde maalesef rock konseri olmadığı için takılamıyordum ama Ankara ya okumaya gideceğim belki oralarda bir şeyler olur diyorum Daha bugün saçlarımın gerçek olup olmadığını bir kız sordu
Ankara gelirsen her hafta konser var güzel oluyor üniv. için gelirsen zaten başka bir etkinliği yok Ankaranın