• 17-06-2014, 21:01:57
    #19
    Bence kimseyi dinlemene gerek yok, git deldir. Zaten basit, acısız ve saniyeler süren bir olay.. Pişman olma durumu zaten olmaz, dövme değil bu takmazsan kapanır gider..
  • 17-06-2014, 21:02:51
    #20
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendinizi nasıl huzurlu hissedecekseniz öyle yapın. Zaten takmayınca 1 yıla kalmaz kapanır.
    Kalıcı dövme değil ki düşünesiniz.
    Tabi ki hocam sonuçta dövme değil sıkılırsam çıkartırım kapanır yani
  • 17-06-2014, 21:03:38
    #21
    Vjolenza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki hocam sonuçta dövme değil sıkılırsam çıkartırım kapanır yani
    Aynen.
  • 17-06-2014, 21:41:45
    #22
    Kardesim kupe takmakda neyin nesin hevesi yav musluman adam nasil bole yapar sasiriyirum ki nebi ne diyordu kadina benzemeye calisan erkek
    Erkege benzemeye calisan kadina lanet olsun

    Olacak is deil yorum yapmicam dedim tutamadim kendimi once kendin muhasebeni yap bi ince dusun derim yakismaz erkege yakismaz guzel kardesim

    GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 17-06-2014, 21:45:25
    #23
    Burada ki yorumlara bakma kendi aklın var fikrin var ne yaparsan yap bizene misal ben küpemde var dövmemde saç uzun sakal uzun misler gibi
  • 17-06-2014, 21:52:00
    #24
    deldirdikten 3-4 gun sonra kupeyle biraz oyna ki deri kupeye alismasin cikarmasi zor olur.
    Bende bi hevesle deldirdim dusuncem suydu 30 yasinda mi takicam kimseyi dinlemeyin belli bir sureden sonra zaten ortamina gore takacaksin hergun kupeyle gezmiyeceksin
  • 17-06-2014, 21:55:09
    #25
    Erkek ADAMA Yakışan En Güzel AKSESUAR Kolundaki HATUN'dur...

    aLıntı
  • 17-06-2014, 21:55:35
    #26
    Saçları uzat küpeyi boşver ha takanlara saygı duyuyorum'da bana uzak küpe. Ama uzun saça hastayım benimde dalgalı yerine göre bazen kıvırcık garip bi saçım var ama 1,5 ay önce gitti içim gitti kesilirken ama yinede uzun

    Konserlere takılıyorsan uzun saç çok iyi oluyor kafa sallamaya filan
    + Kızların ilgisini çekiyor iyi bakım uygularsan
  • 17-06-2014, 21:56:50
    #27
    şahsen ben takıyorum. ancak bu soruyu sorma geregi duyduysan deldirmeni tavsiye etmem. varsa niyetin git deldir. hevesle olucak işler degil bunlar Aile olarak da çevre olarak da tabiki yadırgayanlar olucaktır ancak bi süre sonra sanki küpe kulagında yokmuş gibi oluyor. Ayrıca din iman katanlara söylüyorum buraya yazmış oldugunuz nasihatları çolugunuza çocugunuza yapın. ben çok duydum agzında sigara ile sigara içme oglum diyenleri.