şahsen ben takıyorum. ancak bu soruyu sorma geregi duyduysan deldirmeni tavsiye etmem. varsa niyetin git deldir. hevesle olucak işler degil bunlar Aile olarak da çevre olarak da tabiki yadırgayanlar olucaktır ancak bi süre sonra sanki küpe kulagında yokmuş gibi oluyor. Ayrıca din iman katanlara söylüyorum buraya yazmış oldugunuz nasihatları çolugunuza çocugunuza yapın. ben çok duydum agzında sigara ile sigara içme oglum diyenleri.