• 22-05-2014, 08:12:55
    #37
    Eşiniz Atatürk havalimanında çalışıyorsa ataköy biraz tuzlu olur ama halkalı toplu konutlardan bakabilirsiniz. Beylikdüzü çok uzak kalır. Ortalama bir trafikte araçla 10-15 dklık mesafe havalimanına halkalı toplu konut.
  • 22-05-2014, 09:34:03
    #38
    Üstteki arkadaş Halkalı'yı önermiş size bende Atakent'i önereceğim. Mutlaka bakın, özel aracınızla havalimanı 10 dk sürer. Nezih, güzel, ulaşımı kolay bir semt.
  • 22-05-2014, 09:47:31
    #39
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    faLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnnovia 1 olabilir ama diğer etaplarını tercih etmeyin evliyseniz bekarsanız 2 tavsiye ederim
    havadan aids bulaşan yer innovia
  • 22-05-2014, 09:56:57
    #40
    hocam migros tarafında nerde oturursanız oturun sıkıntı olmaz, gece 2 de 3 de insanlar sokaklarda rahatça gezer, kimse kimseye karışmaz... özellikle yaz geceleri başka olur beylikdüzü
    marmarapark tarafını kesinlikle tavsiye etmiyorum. son 1-2 ay içinde bir sürü cinayet yaşandı, arabanın içinde infaz ettiler insanları, kesip parçalayıp poşete koyup attıkları insanlar oldu. o yüzden o kısım beylikdüzüne taşındığım 2003 yılından beri hiç sevmediğim ve güvensiz gelen yer.

    innovia diyosunuz ama site içinden çıkmayacaksanız iyi, çocuğunuz olursa okula nereye göndereceksiniz? çevresindeki okullarda 10 yaşında çocuklar uyuşturucu kullanıyo, satıyor. geçen günkü esenyurt uyuşturucu baskınını da izleyebilirsiniz. o haberde görecekleriniz ileride sizin yaşadığınız yer olacak.
  • 22-05-2014, 10:05:03
    #41
    7 yılım Barış Mahallesi'nde geçti. (Migros Tarafı)
    Bir defa dahi olumsuz bir olay yaşamadım.
    Çok sevdiğim, nezih bir yer.Kısmetse bu sene sonunda tekrar taşınacağım...
  • 22-05-2014, 14:37:32
    #42
    Tüm arkadaşlara değerli yorumlarından dolayı teşekkür ederim. Herkesin dediklerini dikkate aldım.. İnnovia kesinlikle elendi Migros tarafına bakacağım... Ataköy demiş bir arkadaş orası oldukça tuzlu fakat başka bir semt olursa düşüne bilirim tabi..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:37:32 -->-> Daha önceki mesaj 14:31:34 --

    sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 yılım Barış Mahallesi'nde geçti. (Migros Tarafı)
    Bir defa dahi olumsuz bir olay yaşamadım.
    Çok sevdiğim, nezih bir yer.Kısmetse bu sene sonunda tekrar taşınacağım...
    Hocam metro durumu nedir ? yakın mı acaba ?
  • 22-05-2014, 14:54:26
    #43
    AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm arkadaşlara değerli yorumlarından dolayı teşekkür ederim. Herkesin dediklerini dikkate aldım.. İnnovia kesinlikle elendi Migros tarafına bakacağım... Ataköy demiş bir arkadaş orası oldukça tuzlu fakat başka bir semt olursa düşüne bilirim tabi..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:37:32 -->-> Daha önceki mesaj 14:31:34 --



    Hocam metro durumu nedir ? yakın mı acaba ?
    Beylikdüzüne henüz metro gelmedi hocam, ama metrobüsümüz var. barış mahallesi, metrobus durağından 1 km içeride... bakırköy, taksim otobüsleri ve avcılara, büyükçekmeceye minibüsler mevcuttur. ulaşım olarak, trafik yoğunluğu haricinde çoğu yere ulaşabilirsiniz.
  • 22-05-2014, 14:55:13
    #44
    11 aydır beylikdüzünde kalıyorum son 3 aydır felanda Innovai'da yaşıyorum.. İşten eve evden işe gidiyorsan güzel yerdir

    Hafta sonu marmara parka gidiosun adım atılcak yer yok.. Cafeler tıklım tıklım dolu..

    İnnovi'da kadın ticareti dönüyor aile ile geliceksen sıkıntı olur ah uh sesleri duyanları duydum bi kerede kendim banyoda iken üstten geldi ses

    Benim gibi tek yaşıosan stüdyo daire tut 10 numara 5 yıldız

    145 T var taksime 45-55 dk 'da görütüo. Metrobüsle gidiosan bi çok yere zaten.. Gayet makul bi yer iş yerin uzaksa sıkıntı.
  • 22-05-2014, 14:59:54
    #45
    DeviLLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beylikdüzüne henüz metro gelmedi hocam, ama metrobüsümüz var. barış mahallesi, metrobus durağından 1 km içeride... bakırköy, taksim otobüsleri ve avcılara, büyükçekmeceye minibüsler mevcuttur. ulaşım olarak, trafik yoğunluğu haricinde çoğu yere ulaşabilirsiniz.
    Anladım hocam oldukça iyi..Şimdi bir kaç emlak ile görüştüm sanırım aidat ile neredeyse 1300-1400 'ü buluyor. Bakalım olursa barış mahallesi olur

    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 aydır beylikdüzünde kalıyorum son 3 aydır felanda Innovai'da yaşıyorum.. İşten eve evden işe gidiyorsan güzel yerdir

    Hafta sonu marmara parka gidiosun adım atılcak yer yok.. Cafeler tıklım tıklım dolu..

    İnnovi'da kadın ticareti dönüyor aile ile geliceksen sıkıntı olur ah uh sesleri duyanları duydum bi kerede kendim banyoda iken üstten geldi ses

    Benim gibi tek yaşıosan stüdyo daire tut 10 numara 5 yıldız

    145 T var taksime 45-55 dk 'da görütüo. Metrobüsle gidiosan bi çok yere zaten.. Gayet makul bi yer iş yerin uzaksa sıkıntı.
    İnnoviya eledim direk hocam evliyim