Beylikdüzü nasıl bir yer ?
54
●16.815
- 22-05-2014, 09:47:31Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenlerhavadan aids bulaşan yer innoviafaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2014, 09:56:57hocam migros tarafında nerde oturursanız oturun sıkıntı olmaz, gece 2 de 3 de insanlar sokaklarda rahatça gezer, kimse kimseye karışmaz... özellikle yaz geceleri başka olur beylikdüzü

marmarapark tarafını kesinlikle tavsiye etmiyorum. son 1-2 ay içinde bir sürü cinayet yaşandı, arabanın içinde infaz ettiler insanları, kesip parçalayıp poşete koyup attıkları insanlar oldu. o yüzden o kısım beylikdüzüne taşındığım 2003 yılından beri hiç sevmediğim ve güvensiz gelen yer.
innovia diyosunuz ama site içinden çıkmayacaksanız iyi, çocuğunuz olursa okula nereye göndereceksiniz? çevresindeki okullarda 10 yaşında çocuklar uyuşturucu kullanıyo, satıyor. geçen günkü esenyurt uyuşturucu baskınını da izleyebilirsiniz. o haberde görecekleriniz ileride sizin yaşadığınız yer olacak. - 22-05-2014, 14:37:32Tüm arkadaşlara değerli yorumlarından dolayı teşekkür ederim. Herkesin dediklerini dikkate aldım.. İnnovia kesinlikle elendi
Migros tarafına bakacağım... Ataköy demiş bir arkadaş orası oldukça tuzlu
fakat başka bir semt olursa düşüne bilirim tabi..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:37:32 -->-> Daha önceki mesaj 14:31:34 --
Hocam metro durumu nedir ? yakın mı acaba ?sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-05-2014, 14:54:26Beylikdüzüne henüz metro gelmedi hocam, ama metrobüsümüz var. barış mahallesi, metrobus durağından 1 km içeride... bakırköy, taksim otobüsleri ve avcılara, büyükçekmeceye minibüsler mevcuttur. ulaşım olarak, trafik yoğunluğu haricinde çoğu yere ulaşabilirsiniz.AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2014, 14:55:1311 aydır beylikdüzünde kalıyorum son 3 aydır felanda Innovai'da yaşıyorum.. İşten eve evden işe gidiyorsan güzel yerdir
Hafta sonu marmara parka gidiosun adım atılcak yer yok.. Cafeler tıklım tıklım dolu..
İnnovi'da kadın ticareti dönüyor aile ile geliceksen sıkıntı olur ah uh sesleri duyanları duydum bi kerede kendim banyoda iken üstten geldi ses
Benim gibi tek yaşıosan stüdyo daire tut 10 numara 5 yıldız
145 T var taksime 45-55 dk 'da görütüo. Metrobüsle gidiosan bi çok yere zaten.. Gayet makul bi yer iş yerin uzaksa sıkıntı. - 22-05-2014, 14:59:54Anladım hocam oldukça iyi..Şimdi bir kaç emlak ile görüştüm sanırım aidat ile neredeyse 1300-1400 'ü buluyor. Bakalım olursa barış mahallesi olurDeviLLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnnoviya eledim direk hocam evliyimSABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle