11 aydır beylikdüzünde kalıyorum son 3 aydır felanda Innovai'da yaşıyorum.. İşten eve evden işe gidiyorsan güzel yerdir

Hafta sonu marmara parka gidiosun adım atılcak yer yok.. Cafeler tıklım tıklım dolu..

İnnovi'da kadın ticareti dönüyor aile ile geliceksen sıkıntı olur ah uh sesleri duyanları duydum bi kerede kendim banyoda iken üstten geldi ses

Benim gibi tek yaşıosan stüdyo daire tut 10 numara 5 yıldız

145 T var taksime 45-55 dk 'da görütüo. Metrobüsle gidiosan bi çok yere zaten.. Gayet makul bi yer iş yerin uzaksa sıkıntı.