Tüm arkadaşlara değerli yorumlarından dolayı teşekkür ederim. Herkesin dediklerini dikkate aldım.. İnnovia kesinlikle elendi

Migros tarafına bakacağım... Ataköy demiş bir arkadaş orası oldukça tuzlu

fakat başka bir semt olursa düşüne bilirim tabi..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:37:32 -->-> Daha önceki mesaj 14:31:34 --
7 yılım Barış Mahallesi'nde geçti. (Migros Tarafı)
Bir defa dahi olumsuz bir olay yaşamadım.
Çok sevdiğim, nezih bir yer.Kısmetse bu sene sonunda tekrar taşınacağım...
Hocam metro durumu nedir ? yakın mı acaba ?