7 yılım Barış Mahallesi'nde geçti. (Migros Tarafı)
Bir defa dahi olumsuz bir olay yaşamadım.
Çok sevdiğim, nezih bir yer.Kısmetse bu sene sonunda tekrar taşınacağım...