• 17-05-2014, 00:59:23
    #1
    Merhabalar, bir konuyu merak ettim, birkaç gündür kafama takıldı buraya sorayım dedim.

    Şuan tecilliyim (30.09.2015'e kadar) tecilimi istediğim zaman bozdurabiliyor muyum?

    Bir arkadaşım ağustos alımları için 15 mayıs tecil bozdurmak için son gün demişti bu doğru mudur?

    Değerli yanıtlarınız için teşekkürler
  • 17-05-2014, 01:10:54
    #2
    tescili istedigin zaman bozdurabiliyosun ama ilk tertiple gidicegin anlamına gelmiyor yeterli sayı varsa bekletiyolar seni diger tertipe
  • 17-05-2014, 01:20:18
    #3
    Kısa dönem er olarak gidecekseniz 15 mayısa kadar tecilinizi bozdursaydınız ağustos celbine katılma ihtimaliniz yüksekti. Şu sıralarda bozdurursanız Kasım celbine kalırsınız. Ben de geçen sene bu tarihte bozdurdum tecilimi. 2 gün geçmişti 15 mayısı ve kasımda gittim askerliğe.

    Uzun dönem er olarak yapacaksanız da devre kaybı olarak sizi hemen askere alma ihtimalleri yüksek, ama hiç tavsiye edeceğim bir durum değildir.
  • 17-05-2014, 01:24:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tecilinizi istediğiniz zaman bozabiliyorsunuz ancak askere gitmek isteyeni almıyorlar, askere gitmek istemeyeni alıyorlar
    Sanırım askeriyenin düşüncesi askere gitmek isteyenler için; zaten bu adam elimizin altında, istediğimiz zaman alırız, şimdi kaçanları alalım

    Bir arkadaşım askere gitmek için 1.5 yıl uğraşmıştı, abartmıyorum gidip şubede yalvardı askere alın diye almadılar
  • 17-05-2014, 01:48:14
    #5
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tecilinizi istediğiniz zaman bozabiliyorsunuz ancak askere gitmek isteyeni almıyorlar, askere gitmek istemeyeni alıyorlar
    Sanırım askeriyenin düşüncesi askere gitmek isteyenler için; zaten bu adam elimizin altında, istediğimiz zaman alırız, şimdi kaçanları alalım

    Bir arkadaşım askere gitmek için 1.5 yıl uğraşmıştı, abartmıyorum gidip şubede yalvardı askere alın diye almadılar
    Şuan benim bir arkadaşımda aynı durumda hala uğraşıyor tecilli bozduralı uzun zaman geçmesine ragmen