Merhabalar, bir konuyu merak ettim, birkaç gündür kafama takıldı buraya sorayım dedim.
Şuan tecilliyim (30.09.2015'e kadar) tecilimi istediğim zaman bozdurabiliyor muyum?
Bir arkadaşım ağustos alımları için 15 mayıs tecil bozdurmak için son gün demişti bu doğru mudur?
Değerli yanıtlarınız için teşekkürler
Askerlik Tecil Bozdurma
4
●2.004
- 17-05-2014, 01:20:18Kısa dönem er olarak gidecekseniz 15 mayısa kadar tecilinizi bozdursaydınız ağustos celbine katılma ihtimaliniz yüksekti. Şu sıralarda bozdurursanız Kasım celbine kalırsınız. Ben de geçen sene bu tarihte bozdurdum tecilimi. 2 gün geçmişti 15 mayısı ve kasımda gittim askerliğe.
Uzun dönem er olarak yapacaksanız da devre kaybı olarak sizi hemen askere alma ihtimalleri yüksek, ama hiç tavsiye edeceğim bir durum değildir. - 17-05-2014, 01:24:29Üyeliği durdurulduTecilinizi istediğiniz zaman bozabiliyorsunuz ancak askere gitmek isteyeni almıyorlar, askere gitmek istemeyeni alıyorlar
Sanırım askeriyenin düşüncesi askere gitmek isteyenler için; zaten bu adam elimizin altında, istediğimiz zaman alırız, şimdi kaçanları alalım
Bir arkadaşım askere gitmek için 1.5 yıl uğraşmıştı, abartmıyorum gidip şubede yalvardı askere alın diye almadılar
- 17-05-2014, 01:48:14Şuan benim bir arkadaşımda aynı durumda hala uğraşıyor tecilli bozduralı uzun zaman geçmesine ragmenEgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle