Merhabalar, bir konuyu merak ettim, birkaç gündür kafama takıldı buraya sorayım dedim.

Şuan tecilliyim (30.09.2015'e kadar) tecilimi istediğim zaman bozdurabiliyor muyum?

Bir arkadaşım ağustos alımları için 15 mayıs tecil bozdurmak için son gün demişti bu doğru mudur?

Değerli yanıtlarınız için teşekkürler