Kısa dönem er olarak gidecekseniz 15 mayısa kadar tecilinizi bozdursaydınız ağustos celbine katılma ihtimaliniz yüksekti. Şu sıralarda bozdurursanız Kasım celbine kalırsınız. Ben de geçen sene bu tarihte bozdurdum tecilimi. 2 gün geçmişti 15 mayısı ve kasımda gittim askerliğe.
Uzun dönem er olarak yapacaksanız da devre kaybı olarak sizi hemen askere alma ihtimalleri yüksek, ama hiç tavsiye edeceğim bir durum değildir.