Tecilinizi istediğiniz zaman bozabiliyorsunuz ancak askere gitmek isteyeni almıyorlar, askere gitmek istemeyeni alıyorlar
Sanırım askeriyenin düşüncesi askere gitmek isteyenler için; zaten bu adam elimizin altında, istediğimiz zaman alırız, şimdi kaçanları alalım
Bir arkadaşım askere gitmek için 1.5 yıl uğraşmıştı, abartmıyorum gidip şubede yalvardı askere alın diye almadılar