EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tecilinizi istediğiniz zaman bozabiliyorsunuz ancak askere gitmek isteyeni almıyorlar, askere gitmek istemeyeni alıyorlar
Sanırım askeriyenin düşüncesi askere gitmek isteyenler için; zaten bu adam elimizin altında, istediğimiz zaman alırız, şimdi kaçanları alalım

Bir arkadaşım askere gitmek için 1.5 yıl uğraşmıştı, abartmıyorum gidip şubede yalvardı askere alın diye almadılar
Şuan benim bir arkadaşımda aynı durumda hala uğraşıyor tecilli bozduralı uzun zaman geçmesine ragmen