• 16-05-2014, 21:09:19
    hocam polisim 2700tl net maaş alıyorum ve biliyor musun evleneceğim ama geçim sıkıntısı yaşarım diye korkuyorum oda kilis gibi bir yerde. Sana bir kaç tavsiye verim senle heryere gelmeyen herşeye göz yummayan bir kızla olma derim bak ben tam 1 yıl etti nişanlıyım yüzük atma meselesi sadece 2 defa çıktı karşımıza başka çıkmadı oda konuşarak çözdük durumu.. eğer her dakka yüzük atalım diyen bir kızla evlendikten sonra onun dediğini yapmazsan bu sefer nikahı bozalım der..... sen sen ol memursan git kesinlikle git memleketine........... dışarıda memur olmak çok ama çok zor...
  • 16-05-2014, 22:35:18
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ağırlığımı koyamıyorum çünkü üzmek kırmak bağırmak istemiyorum. yapamıyorum fıtratıma ters. hem ablası akrabaları hep kocalarından dayak yemişler üzmüşler ve aldatmışlar. bana sende onlar gibi olacaksın evlenince deyip duruyor. sırf böyle biri olmadığımı göstermek için de yapıyorum aslında. ne yapayım ben böyle bir insan değilim.
    Nisanlinizin geliri yok mu ? Ise gidiyor demissinizde

    LG-D802 cihazımdan gönderildi
  • 16-05-2014, 23:07:36
    KARALI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok dişlerini sıkacaksın, çok üzülüp kenara çekileceksin, gece yatakta yatarken tavana saatlerce bakıp sabaha karşı uyuyakalacaksın.

    Her dediğine bahane, her dediğine sağlam sebepler sunacak kendince... Üzmemek için peki diyeceksin...

    Bu baştan böyle başladığı için böyle de gidecek. Emin ol gidecek. Çok emek verdim, çok fedakarlıklar ettim diyorsun... Böyle diyenin kıymeti bilinmez, karşındaki kişiyi şımartmışsın bir kere... Ne dersem yapar düşüncesi içine yerleşmiş bir kere...

    Bunları bedavadan değil, direkt tecrübe ile yazıyorum. Yazdıkların ile aynı durumları yaşadım, yaşıyorum.

    Geleceğin ne getireceği bilinmez ama sağlam bir teste tabi tut kardeşim. Koca nereye eşi oraya de mesela. Ben Bitlis diyorsam oraya geliceksin gibi kestirip atmayı dene bak bakalım ne yapacak? Direkt kestirip atıyorsa ve gidiyorsa bırak gitsin, baştan giden hep gitmiştir zaten. Sevmek bu değil. Bu tamamen zarar görmek... Sigara içer gibi yavaş yavaş ölmek... Eğer gider ama kısa sürede geri dönerse ipler senin eline geçer, o zaman baştan güzel olur işte. Eğer sen eski halini sürdürmezsen...

    Ha gitti ve gelmedi. Bırak gitsin. Her sevdiğimiz eşimiz olacak diye bir kaide yok. Hayat arkadaşı edinmek kolay değildir.

    Sana ufak bir tavsiye sadece... Gözün şimdi kör ve ikilemlerdesin. Mantıklı olduğunu söyleceksin, herşeyin farkında olduğunu söyleyeceksin... Değilsin! Yap bunu... Yap bunu! Lütfen.
    Haklısın. Deniyeceğim. Dediklerin zoruma gitti sanirim sen haklisin

    wpdoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nisanlinizin geliri yok mu ? Ise gidiyor demissinizde

    LG-D802 cihazımdan gönderildi
    Hocam abisinin tekstil atölyesinde calisiyor. Aylik 800 900 gibi geliri var ama ben calismasini istemiyorum. Bu konuda biraz eski kafaliyim. Tahsili olsaydi fikrim değişebilirdi.
  • 17-05-2014, 01:37:49
    Kardeşim, sakın kızcağıza gidip rest mest çekme.

    Arkadaşların gazına gelme.

    Sevdiğin insan tarafından sevilmek hiç bir paraya , maliyete değişilmez. Seviyorsun ki onunla hayat kurmak istiyorsun, o da seviyor ki eşin olmayı kabul etmiş.

    Paralar, rahat hayat şu bu hepsi bulunur. Sevdiğin tarafından sevilmek kolay bulunmaz.

    Boşver sen, alabildiğine şımart kızı.
  • 17-05-2014, 02:12:18
    Hocam bak İstanbulda yaşayan memur arkadaşlarım var, adam tek çıkmaya korkuyor eve yetiştiremem diye İstanbul'da yaşamak kolay bir mevzu değil. Hele evliysen başa bela..

    Ayrıca benim de kız arkadaşım böyle herşeyi kendisi yaptırma taraftarıydı. Çok fena sevdim, uğruna neler yapmadım neler.. Arkadaşlarım diyodu ki nasıl çekiyosun, bak bu kadar sözünü dinleme yapma sonra sen üzülürsün istedikçe ister dedikçe dediler..

    Senin gibi aynısını diyordum üzmeye kıyamıyorum işte. Mevzu üzmeye kıyamamak değil sen de çok iyi biliyorsun bunu. Senin olayın kaybetme korkusu.

    Bu kaybetme korkusu insana herşeyi yaptırıyor, ancak zamanla neyi anlıyacaksın biliyo musun hocam. Sen onun lafını itirazsız dinlerken, o senin sözünü dinlememeye başlıyacak belki de dinlemiyordur şimdi.

    Sevgilim de aynı huyları taşıyordu vallahi en ufak olayda ayrılırız olayı dönüyordu ki ben anlatamam neler yaptım bu kız uğruna seviyodu biliyorum ama sevmek yetmiyor. Saygı da lazım, her kız kendi yerini erkeğin yerini bilmeli. Ha bak bu kızla ben bu yıl nişanlanacaktım ancak çat diye ben ayrıldım.

    Şimdi diyorum ki; Allah'a şükür..
  • 17-05-2014, 03:05:45
    Dostum yanlış anlama ama yenge ikide bir kendine uymayan şeylerde nişanı atalım şu bu olur diyosa bence sen başka bir kişiyle evlenmeyi düşün. Çünkü öyle insanlar genelde dedikleri olmadıgı zaman değişebiliyor. Haliyle bu durumda seni üzebilir yol yakınken uzaklaş derim. Ayrıca istanbuldan ev almanı tavsiye etmem çilesi çok o şehirin, daha nezih sakin bi yerlerden almanı tavsiye ederim. Sonuçta evlenecekmissin.
  • 17-05-2014, 03:13:01
    İstanbula gelmeni tavsiye etmem o parayla bırak ev almayı burda zor geçinirsin (evli olarak) çekiceğin istanbul trafiği ve diğer sıkıntıları saymıyorum bile
  • 17-05-2014, 10:55:51
    Kız arkadaşından vazgeçemem dersen,
    O zaman B planını uygulaman gerekli.

    Tamam istanbulda oturalım dersin. Kiraya çıkarsın.

    Bir kaç yıl sonra, doğu görevi zorunluluğu geldi, çakılı kadro {gizlice tayin istersin kaynanandan habersiz} tayin memleketine çıktı.
    Memleketten bir ev alırsın. Şunun borcu bitene kadar kalalım dersin. Zaten bir 10yıl geçer. Artık O'da iyice adepta olur...
    O zaman kızarkadaşının ablası ve annesi bişey diyemez.
    • argo
    • KaoS
    • galileomcse
    argo, KaoS, galileomcse ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 17-05-2014, 11:04:09
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Seviyorum diye pesinden kosup durma vallaha sonra nefret edersin..
    Burada issiz gucsuz birsey olsan hadi tamam.. ama simdiden neden boyle boynunu bukersin bilader?
    Olmuyorsa olmuyor dersin ceker gidersin o zaman anlarsin severmiymis sevmezmiymis.

    Atese dusmene ramak kalmis ..

    GT-I9505 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi