Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Seviyorum diye pesinden kosup durma vallaha sonra nefret edersin..
Burada issiz gucsuz birsey olsan hadi tamam.. ama simdiden neden boyle boynunu bukersin bilader?
Olmuyorsa olmuyor dersin ceker gidersin o zaman anlarsin severmiymis sevmezmiymis.
Atese dusmene ramak kalmis ..
GT-I9505 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi