• 16-05-2014, 19:09:40
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi. herşey için çok sağol. ben işin sonunda ölüm olacağını bile bilsem yine de nişanlımdan ayrılamam. yaptığı şeyler, sarf ettiği sözler bence canı gönülden isteyerek yaptığı söylediği şeyler değil. belki beni kırıyor, üstümde üstünlük kurmaya çalışıyor ama çevresindekilerinin yönlendirmesiyle bunu yaptığının farkındayım. ablası ve annesi bu konuda çok kötü davranıyorlar ve olabildiğince nişanlımı kötü yönlendiriyorlar.

    haklısın yazdığın herşeyde. ama yine de nişanlımdan vazgeçmek istemiyorum. Allah korusun bir aldatma olayı olmadığı sürece...

    o değil de engin bilginle ne olur bana şunun yolunu göster : benim kızı Bitlise getirmek için nasıl ikna edebilirim ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:08:25 -->-> Daha önceki mesaj 18:05:05 --

    Bu arada arkadaşlar. engel durumum %46. tabi dıştan bakarak anlıyamazsınız engelimi ama sonuçta kendim ve çevremdekiler biliyoruz. görme ve yüksek tansiyon hastasıyım.

    alabileceğim indirimler ve sahip olduğum avantajlarında farkındayım çok sağolun.
    ---
    Konuyu açtığım günden bu yana düşünüyorum ve kendime bir yol haritası çizdim

    1. yol
    Yalova, Bursa bu iki şehir beni kendine çok çekiyor arkadaşlar. bunları üst sıraya yazıp Bitlisi 3. sıraya yazmayı düşünüyorum.

    2. yol
    bunu daha çok istiyorum ki nişanlımı Bitlise getirmek istiyorum. çünkü biliyorum ben o maaşla burda kral gibi yaşarım.

    Hadi arkadaşlar bana yol gösterin nişanlımı nasıl ikna edebilirim Bitlis için ?
    Hocam belki de sorun Bitlistir? Yani küçük bir şehirde yaşamak istememesidir? Ben kendimden bilirim küçük şehirler genelde sıkıcı ve bunaltıcıdır. Bitlisi hiç bilmiyorum ama örneğin küçük şehirlerde dışarı çıksan gezecek yer pek yoktur. İstanbul pahalıysa eğer, hiç değilse Bursa, Ankara, İzmir gibi illeri deneyin. Nişanlın belki bunları kabul edebilir.
  • 16-05-2014, 19:15:19
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve sen bunla hala sevgilisin Sadece oha diyorum.

    Gözünü kör eden aşkın Allah belasını versin
    deme deme öyle deme mübarek

    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam belki de sorun Bitlistir? Yani küçük bir şehirde yaşamak istememesidir? Ben kendimden bilirim küçük şehirler genelde sıkıcı ve bunaltıcıdır. Bitlisi hiç bilmiyorum ama örneğin küçük şehirlerde dışarı çıksan gezecek yer pek yoktur. İstanbul pahalıysa eğer, hiç değilse Bursa, Ankara, İzmir gibi illeri deneyin. Nişanlın belki bunları kabul edebilir.
    yok hocam sırf gezme amaçlı değilki. evden işe işten eve giden bir tip benim nişanlım. 23 senelik hayatında 2. kez kız kulesine ben götürdüm onu. daha pierloti ye gitmemiş biri. eminönüne balık yemeye 2 3 defa gitmiş. bakırköy sahili desem Türkiye'de mi diye sorar. mesele istanbul değil mesele ailesine yakın olmak istemesi. ve bu beni çok ama çok sıkıntıya düşürecek biliyorum.

    inan istanbulda arayıpta bitliste bulamıyacağı birşey yok eminim. ha ultra lüks birisi olupta magazin forever bir hayatı olsaydı o zaman haklıydın.

    Bursa, yalova, ankara iyi gibi duruyor. daha 2 ay gibi bir süre var. karar veririz illaki
  • 16-05-2014, 19:16:53
    Kurumsal PLUS
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deme deme öyle deme mübarek



    yok hocam sırf gezme amaçlı değilki. evden işe işten eve giden bir tip benim nişanlım. 23 senelik hayatında 2. kez kız kulesine ben götürdüm onu. daha pierloti ye gitmemiş biri. eminönüne balık yemeye 2 3 defa gitmiş. bakırköy sahili desem Türkiye'de mi diye sorar. mesele istanbul değil mesele ailesine yakın olmak istemesi. ve bu beni çok ama çok sıkıntıya düşürecek biliyorum.

    inan istanbulda arayıpta bitliste bulamıyacağı birşey yok eminim. ha ultra lüks birisi olupta magazin forever bir hayatı olsaydı o zaman haklıydın.

    Bursa, yalova, ankara iyi gibi duruyor. daha 2 ay gibi bir süre var. karar veririz illaki
    Demiyeyimde gözün kör olmuş kör kütük gidiyorsun.Rest çekme zamanın gelmiş.

    Seni iyice ele avuca almış
  • 16-05-2014, 19:19:27
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacım nişanlının illaha İstanbul diye diretmesi sıkıntı herşeyi açık açık konuş öyle ikide bir nşanı bozarım atarım tehditleri işlemez yarın bi gün daha çok üzelme aman. Nişanlın bizim okuldaysa ikna edebilceğimi düşünüyorum görüşelim
    üniversite ortamında yaşanabilecek herşeye şahit olduğum için aman benden uzak olsun öyle iş. her ne kadar azıcık kezban tripli bir nişanlım olsa da ben halimden memnunum.

    hem sen nerdesin la hani bana okulda hanedan kebabı ısmarlayacaktın

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:19:27 -->-> Daha önceki mesaj 19:18:29 --

    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demiyeyimde gözün kör olmuş kör kütük gidiyorsun.Rest çekme zamanın gelmiş.

    Seni iyice ele avuca almış
    rest çekme konusunda haklısın ama bunca fedakarlık yaptığım birşeyden birisinden vazgeçemem.
  • 16-05-2014, 19:21:52
    Kurumsal PLUS
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniversite ortamında yaşanabilecek herşeye şahit olduğum için aman benden uzak olsun öyle iş. her ne kadar azıcık kezban tripli bir nişanlım olsa da ben halimden memnunum.

    hem sen nerdesin la hani bana okulda hanedan kebabı ısmarlayacaktın

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:19:27 -->-> Daha önceki mesaj 19:18:29 --



    rest çekme konusunda haklısın ama bunca fedakarlık yaptığım birşeyden birisinden vazgeçemem.
    Daha fazla birşey demiyeceğim hocam Allah sonunu/zu hayırlı eylesin inş.

    Ama bu gidişat hiç içime sinmedi diğer arkadaşlar gibi,bende söylemiş olayım.
  • 16-05-2014, 19:25:31
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deme deme öyle deme mübarek



    yok hocam sırf gezme amaçlı değilki. evden işe işten eve giden bir tip benim nişanlım. 23 senelik hayatında 2. kez kız kulesine ben götürdüm onu. daha pierloti ye gitmemiş biri. eminönüne balık yemeye 2 3 defa gitmiş. bakırköy sahili desem Türkiye'de mi diye sorar. mesele istanbul değil mesele ailesine yakın olmak istemesi. ve bu beni çok ama çok sıkıntıya düşürecek biliyorum.

    inan istanbulda arayıpta bitliste bulamıyacağı birşey yok eminim. ha ultra lüks birisi olupta magazin forever bir hayatı olsaydı o zaman haklıydın.

    Bursa, yalova, ankara iyi gibi duruyor. daha 2 ay gibi bir süre var. karar veririz illaki
    O zaman mevzu başka hocam. İşin zor, bir şekilde ailesinden ayırman lazım. Ama gördüğüm kadarıyla ağırlığını koyamıyorsun sana korkak bile demiş.

    Bu arada bilgin olsun, İzmir'de ev fiyatları kat kat ucuz hem İstanbul'dan hem Ankara'dan. İzmiri de düşünmelisin.
  • 16-05-2014, 19:36:41
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman mevzu başka hocam. İşin zor, bir şekilde ailesinden ayırman lazım. Ama gördüğüm kadarıyla ağırlığını koyamıyorsun sana korkak bile demiş.

    Bu arada bilgin olsun, İzmir'de ev fiyatları kat kat ucuz hem İstanbul'dan hem Ankara'dan. İzmiri de düşünmelisin.
    ağırlığımı koyamıyorum çünkü üzmek kırmak bağırmak istemiyorum. yapamıyorum fıtratıma ters. hem ablası akrabaları hep kocalarından dayak yemişler üzmüşler ve aldatmışlar. bana sende onlar gibi olacaksın evlenince deyip duruyor. sırf böyle biri olmadığımı göstermek için de yapıyorum aslında. ne yapayım ben böyle bir insan değilim.
  • 16-05-2014, 20:01:19
    Çok dişlerini sıkacaksın, çok üzülüp kenara çekileceksin, gece yatakta yatarken tavana saatlerce bakıp sabaha karşı uyuyakalacaksın.

    Her dediğine bahane, her dediğine sağlam sebepler sunacak kendince... Üzmemek için peki diyeceksin...

    Bu baştan böyle başladığı için böyle de gidecek. Emin ol gidecek. Çok emek verdim, çok fedakarlıklar ettim diyorsun... Böyle diyenin kıymeti bilinmez, karşındaki kişiyi şımartmışsın bir kere... Ne dersem yapar düşüncesi içine yerleşmiş bir kere...

    Bunları bedavadan değil, direkt tecrübe ile yazıyorum. Yazdıkların ile aynı durumları yaşadım, yaşıyorum.

    Geleceğin ne getireceği bilinmez ama sağlam bir teste tabi tut kardeşim. Koca nereye eşi oraya de mesela. Ben Bitlis diyorsam oraya geliceksin gibi kestirip atmayı dene bak bakalım ne yapacak? Direkt kestirip atıyorsa ve gidiyorsa bırak gitsin, baştan giden hep gitmiştir zaten. Sevmek bu değil. Bu tamamen zarar görmek... Sigara içer gibi yavaş yavaş ölmek... Eğer gider ama kısa sürede geri dönerse ipler senin eline geçer, o zaman baştan güzel olur işte. Eğer sen eski halini sürdürmezsen...

    Ha gitti ve gelmedi. Bırak gitsin. Her sevdiğimiz eşimiz olacak diye bir kaide yok. Hayat arkadaşı edinmek kolay değildir.

    Sana ufak bir tavsiye sadece... Gözün şimdi kör ve ikilemlerdesin. Mantıklı olduğunu söyleceksin, herşeyin farkında olduğunu söyleyeceksin... Değilsin! Yap bunu... Yap bunu! Lütfen.
  • 16-05-2014, 21:03:17
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniversite ortamında yaşanabilecek herşeye şahit olduğum için aman benden uzak olsun öyle iş. her ne kadar azıcık kezban tripli bir nişanlım olsa da ben halimden memnunum.

    hem sen nerdesin la hani bana okulda hanedan kebabı ısmarlayacaktın [COLOR="Silver"]
    Hanedan kebap kalmamış tantuniye gel haftaya çarşamba okuldayım