CengizYurek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ev Almak İçin Ne Yapmalı ?
141
●8.773
- 16-05-2014, 19:09:40Hocam belki de sorun Bitlistir? Yani küçük bir şehirde yaşamak istememesidir? Ben kendimden bilirim küçük şehirler genelde sıkıcı ve bunaltıcıdır. Bitlisi hiç bilmiyorum ama örneğin küçük şehirlerde dışarı çıksan gezecek yer pek yoktur. İstanbul pahalıysa eğer, hiç değilse Bursa, Ankara, İzmir gibi illeri deneyin. Nişanlın belki bunları kabul edebilir.
- 16-05-2014, 19:15:19deme deme öyle deme mübarekevileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

yok hocam sırf gezme amaçlı değilki. evden işe işten eve giden bir tip benim nişanlım. 23 senelik hayatında 2. kez kız kulesine ben götürdüm onu. daha pierloti ye gitmemiş biri. eminönüne balık yemeye 2 3 defa gitmiş. bakırköy sahili desem Türkiye'de mi diye sorar. mesele istanbul değil mesele ailesine yakın olmak istemesi. ve bu beni çok ama çok sıkıntıya düşürecek biliyorum.SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inan istanbulda arayıpta bitliste bulamıyacağı birşey yok eminim. ha ultra lüks birisi olupta magazin forever bir hayatı olsaydı o zaman haklıydın.
Bursa, yalova, ankara iyi gibi duruyor. daha 2 ay gibi bir süre var. karar veririz illaki - 16-05-2014, 19:16:53Demiyeyimde gözün kör olmuş kör kütük gidiyorsun.Rest çekme zamanın gelmiş.CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seni iyice ele avuca almış
- 16-05-2014, 19:19:27üniversite ortamında yaşanabilecek herşeye şahit olduğum için aman benden uzak olsun öyle iş. her ne kadar azıcık kezban tripli bir nişanlım olsa da ben halimden memnunum.kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hem sen nerdesin la hani bana okulda hanedan kebabı ısmarlayacaktın

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:19:27 -->-> Daha önceki mesaj 19:18:29 --
rest çekme konusunda haklısın ama bunca fedakarlık yaptığım birşeyden birisinden vazgeçemem.evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-05-2014, 19:21:52Daha fazla birşey demiyeceğim hocam Allah sonunu/zu hayırlı eylesin inş.CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama bu gidişat hiç içime sinmedi diğer arkadaşlar gibi,bende söylemiş olayım. - 16-05-2014, 19:25:31O zaman mevzu başka hocam. İşin zor, bir şekilde ailesinden ayırman lazım. Ama gördüğüm kadarıyla ağırlığını koyamıyorsun sana korkak bile demiş.CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada bilgin olsun, İzmir'de ev fiyatları kat kat ucuz hem İstanbul'dan hem Ankara'dan. İzmiri de düşünmelisin.
- 16-05-2014, 19:36:41ağırlığımı koyamıyorum çünkü üzmek kırmak bağırmak istemiyorum. yapamıyorum fıtratıma ters. hem ablası akrabaları hep kocalarından dayak yemişler üzmüşler ve aldatmışlar. bana sende onlar gibi olacaksın evlenince deyip duruyor. sırf böyle biri olmadığımı göstermek için de yapıyorum aslında. ne yapayım ben böyle bir insan değilim.SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2014, 20:01:19Çok dişlerini sıkacaksın, çok üzülüp kenara çekileceksin, gece yatakta yatarken tavana saatlerce bakıp sabaha karşı uyuyakalacaksın.
Her dediğine bahane, her dediğine sağlam sebepler sunacak kendince... Üzmemek için peki diyeceksin...
Bu baştan böyle başladığı için böyle de gidecek. Emin ol gidecek. Çok emek verdim, çok fedakarlıklar ettim diyorsun... Böyle diyenin kıymeti bilinmez, karşındaki kişiyi şımartmışsın bir kere... Ne dersem yapar düşüncesi içine yerleşmiş bir kere...
Bunları bedavadan değil, direkt tecrübe ile yazıyorum. Yazdıkların ile aynı durumları yaşadım, yaşıyorum.
Geleceğin ne getireceği bilinmez ama sağlam bir teste tabi tut kardeşim. Koca nereye eşi oraya de mesela. Ben Bitlis diyorsam oraya geliceksin gibi kestirip atmayı dene bak bakalım ne yapacak? Direkt kestirip atıyorsa ve gidiyorsa bırak gitsin, baştan giden hep gitmiştir zaten. Sevmek bu değil. Bu tamamen zarar görmek... Sigara içer gibi yavaş yavaş ölmek... Eğer gider ama kısa sürede geri dönerse ipler senin eline geçer, o zaman baştan güzel olur işte. Eğer sen eski halini sürdürmezsen...
Ha gitti ve gelmedi. Bırak gitsin. Her sevdiğimiz eşimiz olacak diye bir kaide yok. Hayat arkadaşı edinmek kolay değildir.
Sana ufak bir tavsiye sadece... Gözün şimdi kör ve ikilemlerdesin. Mantıklı olduğunu söyleceksin, herşeyin farkında olduğunu söyleyeceksin... Değilsin! Yap bunu... Yap bunu! Lütfen. - 16-05-2014, 21:03:17Hanedan kebap kalmamış tantuniye gel haftaya çarşamba okuldayımCengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece oha diyorum.

