CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
deme deme öyle deme mübarek



yok hocam sırf gezme amaçlı değilki. evden işe işten eve giden bir tip benim nişanlım. 23 senelik hayatında 2. kez kız kulesine ben götürdüm onu. daha pierloti ye gitmemiş biri. eminönüne balık yemeye 2 3 defa gitmiş. bakırköy sahili desem Türkiye'de mi diye sorar. mesele istanbul değil mesele ailesine yakın olmak istemesi. ve bu beni çok ama çok sıkıntıya düşürecek biliyorum.

inan istanbulda arayıpta bitliste bulamıyacağı birşey yok eminim. ha ultra lüks birisi olupta magazin forever bir hayatı olsaydı o zaman haklıydın.

Bursa, yalova, ankara iyi gibi duruyor. daha 2 ay gibi bir süre var. karar veririz illaki
Demiyeyimde gözün kör olmuş kör kütük gidiyorsun.Rest çekme zamanın gelmiş.

Seni iyice ele avuca almış