üniversite ortamında yaşanabilecek herşeye şahit olduğum için aman benden uzak olsun öyle iş. her ne kadar azıcık kezban tripli bir nişanlım olsa da ben halimden memnunum.
hem sen nerdesin la hani bana okulda hanedan kebabı ısmarlayacaktın

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:19:27 -->-> Daha önceki mesaj 19:18:29 --
rest çekme konusunda haklısın ama bunca fedakarlık yaptığım birşeyden birisinden vazgeçemem.
Daha fazla birşey demiyeceğim hocam Allah sonunu/zu hayırlı eylesin inş.
Ama bu gidişat hiç içime sinmedi diğer arkadaşlar gibi,bende söylemiş olayım.