Hacım nişanlının illaha İstanbul diye diretmesi sıkıntı herşeyi açık açık konuş öyle ikide bir nşanı bozarım atarım tehditleri işlemez yarın bi gün daha çok üzelme aman. Nişanlın bizim okuldaysa ikna edebilceğimi düşünüyorum görüşelim
üniversite ortamında yaşanabilecek herşeye şahit olduğum için aman benden uzak olsun öyle iş. her ne kadar azıcık kezban tripli bir nişanlım olsa da ben halimden memnunum.
hem sen nerdesin la hani bana okulda hanedan kebabı ısmarlayacaktın

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:19:27 -->-> Daha önceki mesaj 19:18:29 --
Demiyeyimde gözün kör olmuş kör kütük gidiyorsun.Rest çekme zamanın gelmiş.
Seni iyice ele avuca almış

rest çekme konusunda haklısın ama bunca fedakarlık yaptığım birşeyden birisinden vazgeçemem.