hocam polisim 2700tl net maaş alıyorum ve biliyor musun evleneceğim ama geçim sıkıntısı yaşarım diye korkuyorum oda kilis gibi bir yerde. Sana bir kaç tavsiye verim senle heryere gelmeyen herşeye göz yummayan bir kızla olma derim bak ben tam 1 yıl etti nişanlıyım yüzük atma meselesi sadece 2 defa çıktı karşımıza başka çıkmadı oda konuşarak çözdük durumu.. eğer her dakka yüzük atalım diyen bir kızla evlendikten sonra onun dediğini yapmazsan bu sefer nikahı bozalım der..... sen sen ol memursan git kesinlikle git memleketine........... dışarıda memur olmak çok ama çok zor...