• 11-04-2014, 19:33:38
    #1
    Öncelikle hesap işletim ıvır zıvır olmayan varsa yazarsanız sevinirim.

    Limitimden kredi çekme durumlarımda olur, varsa öyle özelliği olan bildiğiniz onları da söylerseniz ona göre başvuralım.

    Not: Şubeye gitmeden, kapıda sözleşmeyi doldurmalılar. (axess ve free kk vardır.)
  • 11-04-2014, 19:38:01
    #2
    Hiçbirisi
  • 11-04-2014, 19:38:24
    #3
    McLamore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbirisi
    Orada hemfikiriz zaten de, birisi olacak mecburen.
  • 11-04-2014, 19:42:18
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Öğrenci iseniz, üniversiteli kredi kartları var onlarda hesap işletim ücreti olmuyor onun dışında hepsi sıkıntılı Ha tabi kredi kartı diyince insanlar bir durup düşünüyor ama tutarlı kullanıldıktan sonra kredi kartı iyi birşeydir ama tabi nakit paranın verdiği rahatlığın yerini tutmaz Herkese borçlanın bankaya borçlanmayın.
  • 11-04-2014, 19:45:19
    #5
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenci iseniz, üniversiteli kredi kartları var onlarda hesap işletim ücreti olmuyor onun dışında hepsi sıkıntılı Ha tabi kredi kartı diyince insanlar bir durup düşünüyor ama tutarlı kullanıldıktan sonra kredi kartı iyi birşeydir ama tabi nakit paranın verdiği rahatlığın yerini tutmaz Herkese borçlanın bankaya borçlanmayın.
    Bankalar aslında çıkarıyor artık. Mesela Akbankta axess felaket ama tamamen aynı özellikte Free kredi kartıda var onu da aldım. hesap işletim bilmem ne yok.

    Ama farklı bir kart almak istiyorum, iş bank - finans falan öncelikli de. Onlarda bildiğiniz, kötü özelliği olan ya da iyi bilinen bişeyleri olan varsa diye konu açtım.

    Yavaş yavaş belki farklı bankaya doğru kayarız...
  • 11-04-2014, 19:51:33
    #6
    Selam,

    Ben geçen günlerde Garanti'den Bonus kart başvurusunda bulundum. Alışverişlerde iyi kazandırıyor diye biliyorum, buradaki bakkalımız iyi kazanıyor en azından .)
  • 11-04-2014, 19:56:21
    #7
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam,

    Ben geçen günlerde Garanti'den Bonus kart başvurusunda bulundum. Alışverişlerde iyi kazandırıyor diye biliyorum, buradaki bakkalımız iyi kazanıyor en azından .)
    Garanti aman uzak dursun... Keyfi milyon tane işi var. Vadesiz hesabımı bile bana sormadan haber vermeden kapatmıştı, o dönemden beri gıcığım var kendilerine.
  • 11-04-2014, 20:05:57
    #8
    paraf kartta iyi
  • 11-04-2014, 23:02:30
    #9
    Bence internet tten bankacılık anlamında en güzeli bank asyanın internet sayfasıdır. Kendim bank asya kullanıcısıyım mesela kredi kartı olunca nakit avans olayın olmicak her şeyi kart üzerinden halledeceksin nakit avans duman ediyor mesela finansbank 20tl nakit avans çektim 12.5 tl faiz aldı bank asya faizsiz bankacılık yaptı için nakit avans olayı yok nakit yoksa faiz yok müşteri hizmetleri berbat tek kötü tarafı bu mesela sanal kart olayı var dillere destan ben yeri geldi paypaldan dolandırıldım sanal karttan dolandırılmadım