Hocam iki faturayı otomatik ödemeye baglarsan hesap isletim ücreti almıyorlar.
Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
Kredi kartı önerileriniz?
21
●1.072
- 11-04-2014, 23:06:25
- 12-04-2014, 00:20:56Kredi kartı van gölü canavarı gibidir.
Bilinir ama görülmez.
Öderim dersin kullanırsın ama, şemsiye açılabilir...
Dikkatli kullanımdan sonra sıkıntı olmaz da, malum. En temiz bankayı kullanayım diyorum..
Akbank çok sulu öpüyor.
Sinirlerim geriliyor 10 yıldır. Artık normal bir bankaya geçeceğim.
- 12-04-2014, 00:28:50Akbankta zaten öyle hallediyorum birşeyler.Qarinqo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Talimatlı ama 3 ayda 1 anca bir fatura ödeniyor da, talimat olsun yeterki. 
Kredi limiti ile şubeye gitmeden kredi çekebileceğim, mümkünse çok tuzlu olmayan her karta açığım.
- 12-04-2014, 00:28:40garanti ile nakit avans hemen çekebiliyorsun.AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2014, 00:33:58Bu banka da duyduğum en kazıkçı bankaydı ama..tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra garanti...
- 12-04-2014, 00:36:02HSBC nin ama kötü tarafı şudur.
taksit avantajı çok az bende kullanıyorum ama 3 taksit vs veya bazen hiç taksit olmuyor.
word var onda taksit vs var. limitlerim yüksek değil. kullanıyorum ödüyorum ama işin kötü tarafı çok kart olunca insanın başı ağrıyor.
hergün kart vermek için arıyorlar sizede verelim diyorlar bende sen ödiceksen ver diyorum
yüksek Limitli tek kart alabilsem tüm kartlarımı iade edicem.
Bilinir ama görülmez.