• 11-04-2014, 23:06:25
    #10
    Hocam iki faturayı otomatik ödemeye baglarsan hesap isletim ücreti almıyorlar.

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
  • 12-04-2014, 00:08:37
    #11
    GFI
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam ne olursa olsun kredi kartına bulaşmayın, kesinlikle tavsiye etmiyorum. Hayatınız boyunda kullanacağınız en son şey olsun.
  • 12-04-2014, 00:20:56
    #12
    Kredi kartı van gölü canavarı gibidir. Bilinir ama görülmez.
    Öderim dersin kullanırsın ama, şemsiye açılabilir...

    Dikkatli kullanımdan sonra sıkıntı olmaz da, malum. En temiz bankayı kullanayım diyorum..

    Akbank çok sulu öpüyor. Sinirlerim geriliyor 10 yıldır. Artık normal bir bankaya geçeceğim.
  • 12-04-2014, 00:22:58
    #13
    2 adet talimat ile işletim ücretlerinden kurtulabilirsiniz. Bknz. İşbank.
  • 12-04-2014, 00:28:50
    #14
    Qarinqo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 adet talimat ile işletim ücretlerinden kurtulabilirsiniz. Bknz. İşbank.
    Akbankta zaten öyle hallediyorum birşeyler. Talimatlı ama 3 ayda 1 anca bir fatura ödeniyor da, talimat olsun yeterki.

    Kredi limiti ile şubeye gitmeden kredi çekebileceğim, mümkünse çok tuzlu olmayan her karta açığım.
  • 12-04-2014, 00:29:05
    #15
    Üyeliği durduruldu
    HSBC 'yi tavsiye ederim dostum. 4 yıldır felan kullanıyorum memnunum. Şubeye gitmemiştim, internetten başvurdum kapıya getirdiler imzalayıp aldım
  • 12-04-2014, 00:28:40
    #16
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akbankta zaten öyle hallediyorum birşeyler. Talimatlı ama 3 ayda 1 anca bir fatura ödeniyor da, talimat olsun yeterki.

    Kredi limiti ile şubeye gitmeden kredi çekebileceğim, mümkünse çok tuzlu olmayan her karta açığım.
    garanti ile nakit avans hemen çekebiliyorsun.
  • 12-04-2014, 00:33:58
    #17
    tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HSBC 'yi tavsiye ederim dostum. 4 yıldır felan kullanıyorum memnunum. Şubeye gitmemiştim, internetten başvurdum kapıya getirdiler imzalayıp aldım
    Bu banka da duyduğum en kazıkçı bankaydı ama.. Sonra garanti...
  • 12-04-2014, 00:36:02
    #18
    HSBC nin ama kötü tarafı şudur.
    taksit avantajı çok az bende kullanıyorum ama 3 taksit vs veya bazen hiç taksit olmuyor.
    word var onda taksit vs var. limitlerim yüksek değil. kullanıyorum ödüyorum ama işin kötü tarafı çok kart olunca insanın başı ağrıyor.
    hergün kart vermek için arıyorlar sizede verelim diyorlar bende sen ödiceksen ver diyorum

    yüksek Limitli tek kart alabilsem tüm kartlarımı iade edicem.