Qarinqo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 adet talimat ile işletim ücretlerinden kurtulabilirsiniz. Bknz. İşbank.
Akbankta zaten öyle hallediyorum birşeyler. Talimatlı ama 3 ayda 1 anca bir fatura ödeniyor da, talimat olsun yeterki.

Kredi limiti ile şubeye gitmeden kredi çekebileceğim, mümkünse çok tuzlu olmayan her karta açığım.