2 adet talimat ile işletim ücretlerinden kurtulabilirsiniz. Bknz. İşbank.
Akbankta zaten öyle hallediyorum birşeyler.

Talimatlı ama 3 ayda 1 anca bir fatura ödeniyor da, talimat olsun yeterki.
Kredi limiti ile şubeye gitmeden kredi çekebileceğim, mümkünse çok tuzlu olmayan her karta açığım.