Kredi kartı van gölü canavarı gibidir.

Bilinir ama görülmez.
Öderim dersin kullanırsın ama, şemsiye açılabilir...
Dikkatli kullanımdan sonra sıkıntı olmaz da, malum. En temiz bankayı kullanayım diyorum..
Akbank çok sulu öpüyor.

Sinirlerim geriliyor 10 yıldır. Artık normal bir bankaya geçeceğim.