HSBC nin ama kötü tarafı şudur.
taksit avantajı çok az bende kullanıyorum ama 3 taksit vs veya bazen hiç taksit olmuyor.
word var onda taksit vs var. limitlerim yüksek değil. kullanıyorum ödüyorum ama işin kötü tarafı çok kart olunca insanın başı ağrıyor.
hergün kart vermek için arıyorlar sizede verelim diyorlar bende sen ödiceksen ver diyorum

yüksek Limitli tek kart alabilsem tüm kartlarımı iade edicem.