Selam,
Ben geçen günlerde Garanti'den Bonus kart başvurusunda bulundum. Alışverişlerde iyi kazandırıyor diye biliyorum, buradaki bakkalımız iyi kazanıyor en azından .)

Garanti aman uzak dursun... Keyfi milyon tane işi var. Vadesiz hesabımı bile bana sormadan haber vermeden kapatmıştı, o dönemden beri gıcığım var kendilerine.