Öğrenci iseniz, üniversiteli kredi kartları var onlarda hesap işletim ücreti olmuyor onun dışında hepsi sıkıntılı Ha tabi kredi kartı diyince insanlar bir durup düşünüyor ama tutarlı kullanıldıktan sonra kredi kartı iyi birşeydir ama tabi nakit paranın verdiği rahatlığın yerini tutmaz Herkese borçlanın bankaya borçlanmayın.