Öğrenci iseniz, üniversiteli kredi kartları var onlarda hesap işletim ücreti olmuyor onun dışında hepsi sıkıntılı

Ha tabi kredi kartı diyince insanlar bir durup düşünüyor ama tutarlı kullanıldıktan sonra kredi kartı iyi birşeydir ama tabi nakit paranın verdiği rahatlığın yerini tutmaz

Herkese borçlanın bankaya borçlanmayın.
Bankalar aslında çıkarıyor artık. Mesela Akbankta axess felaket ama tamamen aynı özellikte Free kredi kartıda var onu da aldım. hesap işletim bilmem ne yok.
Ama farklı bir kart almak istiyorum, iş bank - finans falan öncelikli de. Onlarda bildiğiniz, kötü özelliği olan ya da iyi bilinen bişeyleri olan varsa diye konu açtım.
Yavaş yavaş belki farklı bankaya doğru kayarız...