• 08-03-2014, 01:50:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Malumunuz bilgisayar başında fazlasıyla vakit geçiriyoruz, ben geçtiğimiz yıllarda bir internet kafede teknik sorumlu olarak çalıştım ve sonucunda öncelikle sağ orta parmağımın tırnak yanında siğil oluştu ve bu günden güne büyüdü. doktora gittim ve yaptıkları tedavi hiçbir sonuç vermedi internette araştırdım ama doğru dürüst bilgi yok bu konuda tavsiye edebileceğiniz birşey varmı? sizin yada yakınınızın yaptığı ve sonuç aldığı birşey varsa konu altında paylaşırsanız sevinirim malumunuz belki başkaları da bilgiden yararlanabilir.

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
  • 08-03-2014, 01:56:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    karakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Malumunuz bilgisayar başında fazlasıyla vakit geçiriyoruz, ben geçtiğimiz yıllarda bir internet kafede teknik sorumlu olarak çalıştım ve sonucunda öncelikle sağ orta parmağımın tırnak yanında siğil oluştu ve bu günden güne büyüdü. doktora gittim ve yaptıkları tedavi hiçbir sonuç vermedi internette araştırdım ama doğru dürüst bilgi yok bu konuda tavsiye edebileceğiniz birşey varmı? sizin yada yakınınızın yaptığı ve sonuç aldığı birşey varsa konu altında paylaşırsanız sevinirim malumunuz belki başkaları da bilgiden yararlanabilir.

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
    İlkokul arkadaşımdan hatırlıyorum onda da vardı. Bu siğilleri vücutta anneleri oluyormuş yani ilk siğil büyük diğerlerine göre büyük oluyor. Arkadaşım anlatmıştı yaktırılıyormuş siğiller sonrasında su topluyor ve bitiyor. Ona yarın soracağım tekrar yazarım size
  • 08-03-2014, 01:57:04
    #3
    Senelerce bu beladan çekmiş birisi olarak konuşuyorum, ilaç vs hikaye.
    Dondurma operasyonu kesin sonuç verir.Hemen hemen bütün hastanelerde yapabilirsiniz.Ağrısı çoktur ama rahat edersiniz.Kökten çözüm.
  • 08-03-2014, 01:58:13
    #4
    Geçmiş olsun:S
  • 08-03-2014, 02:01:20
    #5
    http://www.uludagsozluk.com/k/si%C4%9Fil/ (bkz madde 3)
  • 08-03-2014, 08:57:07
    #6
    bende de vardı taze incirin sütünü sürdüm öyle geçti
  • 08-03-2014, 09:17:29
    #7
    fencitito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de vardı taze incirin sütünü sürdüm öyle geçti
    bende duydum incir sütü sürülüyormuş sonrada yakmak gerekiyor diye duydum nekadar doğrudur bilemem ama incir sütü olayından eminim
  • 08-03-2014, 10:09:13
    #8
    Benimde yıllar önce sağ elimin baş parmagında vardı.Eczaneden almıştım sanırım doktora gitmedim.İlaç tentürtiyot gibiydi pamuklu kulak çöpü ile sürüyordum parmağıma.Asit gibi siğilin en dibine kadar iniyor hatta eline falan bulaşınca derini soyuyordu.1-2 hafta kullandım köküne kadar kuruttu.İlacın ismini hatırlamam mümkün değil 10-12 yıl olmuştur.Geçmiş olsun.
  • 08-03-2014, 11:02:21
    #9
    geçmıs olsun, benım elımdede cıkmıstı bı ara. Doktorların en sonunda bıtanesı care buldu. Elımde cıkan sıgıllerın oldugu yere dondurucu bısey sıktı ardından bı ılac verdı hergun onu duzenlı kullanırsan bırkı ayda yok oluyor. Suanda dısarıdayım ıstersen eve gecınce ılacın ısmını verebılırım