Benimde yıllar önce sağ elimin baş parmagında vardı.Eczaneden almıştım sanırım doktora gitmedim.İlaç tentürtiyot gibiydi pamuklu kulak çöpü ile sürüyordum parmağıma.Asit gibi siğilin en dibine kadar iniyor hatta eline falan bulaşınca derini soyuyordu.1-2 hafta kullandım köküne kadar kuruttu.İlacın ismini hatırlamam mümkün değil 10-12 yıl olmuştur.Geçmiş olsun.