geçmıs olsun, benım elımdede cıkmıstı bı ara. Doktorların en sonunda bıtanesı care buldu. Elımde cıkan sıgıllerın oldugu yere dondurucu bısey sıktı ardından bı ılac verdı hergun onu duzenlı kullanırsan bırkı ayda yok oluyor. Suanda dısarıdayım ıstersen eve gecınce ılacın ısmını verebılırım