Merhaba arkadaşlar,
Malumunuz bilgisayar başında fazlasıyla vakit geçiriyoruz, ben geçtiğimiz yıllarda bir internet kafede teknik sorumlu olarak çalıştım ve sonucunda öncelikle sağ orta parmağımın tırnak yanında siğil oluştu ve bu günden güne büyüdü. doktora gittim ve yaptıkları tedavi hiçbir sonuç vermedi internette araştırdım ama doğru dürüst bilgi yok bu konuda tavsiye edebileceğiniz birşey varmı? sizin yada yakınınızın yaptığı ve sonuç aldığı birşey varsa konu altında paylaşırsanız sevinirim malumunuz belki başkaları da bilgiden yararlanabilir.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
İlkokul arkadaşımdan hatırlıyorum onda da vardı. Bu siğilleri vücutta anneleri oluyormuş yani ilk siğil büyük diğerlerine göre büyük oluyor. Arkadaşım anlatmıştı yaktırılıyormuş siğiller sonrasında su topluyor ve bitiyor. Ona yarın soracağım tekrar yazarım size