Skype Sorunu Yaşayan Varmı?
12
●657
- 05-03-2014, 01:25:37C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Skype sonra entere basın karşınıza gelen klasörün içindeki Shared.xml dosyasını silin ve skypeyi yeniden başlatın sorununuz çözülecektir.StrKral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-03-2014, 01:37:42ne zaman format atsam,başka bilgisayardan girsem banada oluyor.500 tane alt alta gelir mesajlar deli eder adamı.nedenini bulabilmiş değilim bende.skype'da garip şeyler oluyor zaten.bazen oturum açmaz bazen süresi doldu der bazen disk hatası der bazen geçmiş konuşmaları yığar.
- 05-03-2014, 01:48:22Üyeliği durdurulduBu bende de oluyor başka bilgisayardan skype açtıgım zaman geçmişi silin gelmez bir daha.
- 05-03-2014, 01:49:47Bana da şimdi telefona geldi.
Anlamadım. Ya birde birşey soracağım bende. Pc den yazıştığımızda telefona da geliyor bunu telden çıkış yapmadan kapatma imkanımız yok mu? Yani pc den yazıyosam pc ye gelsin. Alıştım gerçi hepsine gelmesinden. Tablet var ona da geliyodu artık tablette kaldırdım skype yi
- 05-03-2014, 01:51:56Üyeliği durdurulduGeçmişi silmiştim hocam çok ilginç bir durum. Tahminimce bugün bende ilk defa bir alan çıkmaya başladı biri ile görüşünce üst bölüme reklam atıyor. İlk defa çıkmaya başladı böyle birşey. Düşünüyorum aynı anda ceptede açık, ama bugüne kadar bir sorun çıkarmadı. Skype de çok ilginç msn daha güzeldi özlüyorum.
Mesut hocam bendede cepte açık. Pc başında olunca mecburen çıkış yapıyorum. cık cık cık
beynimi ütülüyor.
Anlamadım. Ya birde birşey soracağım bende. Pc den yazıştığımızda telefona da geliyor bunu telden çıkış yapmadan kapatma imkanımız yok mu? Yani pc den yazıyosam pc ye gelsin. Alıştım gerçi hepsine gelmesinden. Tablet var ona da geliyodu artık tablette kaldırdım skype yi