Bana da şimdi telefona geldi.

Anlamadım. Ya birde birşey soracağım bende. Pc den yazıştığımızda telefona da geliyor bunu telden çıkış yapmadan kapatma imkanımız yok mu? Yani pc den yazıyosam pc ye gelsin. Alıştım gerçi hepsine gelmesinden. Tablet var ona da geliyodu artık tablette kaldırdım skype yi