ne zaman format atsam,başka bilgisayardan girsem banada oluyor.500 tane alt alta gelir mesajlar deli eder adamı.nedenini bulabilmiş değilim bende.skype'da garip şeyler oluyor zaten.bazen oturum açmaz bazen süresi doldu der bazen disk hatası der bazen geçmiş konuşmaları yığar.