Skype Sorunu Yaşayan Varmı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Skype Sorunu Yaşayan Varmı?
12
●
657
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Skype Sorunu Yaşayan Varmı?
1
2
05-03-2014, 01:56:46
#10
clubmember
bi ara olmuştu bendede. olur öyle şeyler takma kafana
05-03-2014, 02:01:25
#11
StrKral
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar aklınızda olsun tamamen kaldırıp. Yeniden kurunca sorun düzeliyor.
05-03-2014, 02:40:53
#12
HBGroup
Üyeliği durduruldu
StrKral adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Shared.xml diye bir dosya pc de yok hocam ilginç. Kaldırıp yeniden yükleyeyimde genelde böyle ilkler benim başıma gelir
Vay be strkral özlemişim seni. Skype adresim değişti adresini yolla ekleyeyim seni
05-03-2014, 02:43:33
#13
DostWeb
Skype zaten ne zaman Msn ile evlendi kafayı yedi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler