Geçmişi silmiştim hocam çok ilginç bir durum. Tahminimce bugün bende ilk defa bir alan çıkmaya başladı biri ile görüşünce üst bölüme reklam atıyor. İlk defa çıkmaya başladı böyle birşey. Düşünüyorum aynı anda ceptede açık, ama bugüne kadar bir sorun çıkarmadı. Skype de çok ilginç msn daha güzeldi özlüyorum.


Mesut hocam bendede cepte açık. Pc başında olunca mecburen çıkış yapıyorum. cık cık cık beynimi ütülüyor.