• 15-08-2024, 22:17:44
    #1
    Değerli forum üyeleri arkadaşlarıma selamlar.

    Kısaca bahsetmem gerekirse şuan çalıştığım işten memnun değilim.Farklı iş arayışı içindeyim bunu bir meslek olarak hayatıma kazandırmak istiyorum.
    Daha önce Adobe Üyeliği aldım fakat nereden ve nasıl başlayacağımı bilmiyorum.
    After Effect diye önerdi bir arkadaşım buradan başla dedi.Biraz araştırma yaptığımda çok derin bir okyanus olduğunu gördüm.
    Bunu tabii Illustrator ve Photoshop takip etti.
    Bu mesleği öğrenmek ve kısacası kendi bağımsızlığımı kazanmak istiyorum.Şuanki işimde milleti memnun etmek neredeyse imkansız aldığımız para karşısında bir hiç.
    Bana fikirlerinizle yardımcı olursanız çok mutlu olacağım.Teşekkürler.
  • 15-08-2024, 22:27:07
    #2
    ond8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli forum üyeleri arkadaşlarıma selamlar.

    Kısaca bahsetmem gerekirse şuan çalıştığım işten memnun değilim.Farklı iş arayışı içindeyim bunu bir meslek olarak hayatıma kazandırmak istiyorum.
    Daha önce Adobe Üyeliği aldım fakat nereden ve nasıl başlayacağımı bilmiyorum.
    After Effect diye önerdi bir arkadaşım buradan başla dedi.Biraz araştırma yaptığımda çok derin bir okyanus olduğunu gördüm.
    Bunu tabii Illustrator ve Photoshop takip etti.
    Bu mesleği öğrenmek ve kısacası kendi bağımsızlığımı kazanmak istiyorum.Şuanki işimde milleti memnun etmek neredeyse imkansız aldığımız para karşısında bir hiç.
    Bana fikirlerinizle yardımcı olursanız çok mutlu olacağım.Teşekkürler.
    after effects'le başlamanız çok sıkıntı olur baştan bırakırsınız..öncelikle photoshop daha sonra ilustrator ve sonrasında video programları en mantıklısıdır bence
  • 15-08-2024, 23:03:11
    #3
    Yorumunuz için teşekkür ederim.
    Amatör olarak yeni başlayıp belli bir seviyeye getiren yani amatör seviyede olan birisi iş yerlerinde iş bulabilir mi ?
    Bu arada yaşım 29 şuan piyasada bu yaş kabul olunacak yaş mıdır ?
    Sonuçta amatör olup iş veren kişi sayısı az olur diye düşünüyorum.
  • 15-08-2024, 23:25:26
    #4
    Hocam elbet bir yerden başlarsınız ama başlamadan önce bilin'ki Grafik Tasarım sektörü batık durumda.

    Bu işi meslek edinmek istiyorsanız, ya sağlam bir maaşla çalışabilecek bir yer bulacak arkanız olsun ya da öyle bir profesyonel olun ki görenler bu neymiş böyle desin.

    Diğer türlü Freelance de çalışsanız Ajanda kursanız yapacağınız işleri 4de 1'ine yapan kişiler var, hayatınızı idame ettireceğiniz işler çok az. Siz bi logoya 400 diyeceksiniz birisi çıkıp 50 diyecek ki bilenler bilir böyleleri zibil. Ha ben ne olursa olsun meslek edineceğim diyorsanız da ucuza çalışmayın vesselam.

    Başarılar dilerim.
  • 15-08-2024, 23:28:02
    #5
    ond8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz için teşekkür ederim.
    Amatör olarak yeni başlayıp belli bir seviyeye getiren yani amatör seviyede olan birisi iş yerlerinde iş bulabilir mi ?
    Bu arada yaşım 29 şuan piyasada bu yaş kabul olunacak yaş mıdır ?
    Sonuçta amatör olup iş veren kişi sayısı az olur diye düşünüyorum.
    hiçbir zaman geç değil..stajyer olarak görecekleri için de parası az olabilir..bence biraz youtube'den öğrenmeye çalışın alt yapınız olsun temeliniz olduktan sonra işe girmeyi düşünün..ajansta çalışırsanız katkısı çok olacaktır
  • 16-08-2024, 00:17:47
    #6
    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam elbet bir yerden başlarsınız ama başlamadan önce bilin'ki Grafik Tasarım sektörü batık durumda.

    Bu işi meslek edinmek istiyorsanız, ya sağlam bir maaşla çalışabilecek bir yer bulacak arkanız olsun ya da öyle bir profesyonel olun ki görenler bu neymiş böyle desin.

    Diğer türlü Freelance de çalışsanız Ajanda kursanız yapacağınız işleri 4de 1'ine yapan kişiler var, hayatınızı idame ettireceğiniz işler çok az. Siz bi logoya 400 diyeceksiniz birisi çıkıp 50 diyecek ki bilenler bilir böyleleri zibil. Ha ben ne olursa olsun meslek edineceğim diyorsanız da ucuza çalışmayın vesselam.

    Başarılar dilerim.
    Hocam iç karartıcı bir yorum olmuş biraz düşündürdü beni.Ama dediklerinize katılıyorum sonuçta yeni başlayıp bu işi ben biliyorum diyen insanlar çok.Bununla beraber 400Tl olan işin hakkını 50Tl'ye kadar çekip piyasanın çöküşüne neden olabiliyorlar.Çok haklısınız.Durum gerçekten vahim o zaman.
  • 16-08-2024, 00:19:23
    #7
    hfze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiçbir zaman geç değil..stajyer olarak görecekleri için de parası az olabilir..bence biraz youtube'den öğrenmeye çalışın alt yapınız olsun temeliniz olduktan sonra işe girmeyi düşünün..ajansta çalışırsanız katkısı çok olacaktır
    YouTube ile beraber bulamadıklarımı Pinterestten görüyorum.İnsanlar inanılmaz işler yapıyor.Sadece takıldığım şey nereden başlamaktı.Sonuçta dallanıp budaklanan çok konu başlıkları var.Umuyorum bilgileriniz beni net bir şekilde yönlendirecek.Teşekkür ediyorum yorumunuz için.
  • 16-08-2024, 00:31:15
    #8
    ond8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iç karartıcı bir yorum olmuş biraz düşündürdü beni.Ama dediklerinize katılıyorum sonuçta yeni başlayıp bu işi ben biliyorum diyen insanlar çok.Bununla beraber 400Tl olan işin hakkını 50Tl'ye kadar çekip piyasanın çöküşüne neden olabiliyorlar.Çok haklısınız.Durum gerçekten vahim o zaman.
    Hocam bir zamanlar bende Grafik Tasarım işlerini aktif yapıyordum hatta meslekte nerdeyse 8. yılıma gireceğim. Grafik Tasarım sektörü bu hale girince artık Tasarım işini bıraktım nadir müşterilerime yapıyorum. Yazılıma geçtim ve uzun zamandır yazılım sektöründeyim, bu sektörde o yolda gidiyor. Kusura bakmayın bu kadar karamsar konuşmak istemezdim ama madem aynı formun yolcusuyuz, dost acı söyler.
  • 18-08-2024, 19:03:21
    #9
    eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir zamanlar bende Grafik Tasarım işlerini aktif yapıyordum hatta meslekte nerdeyse 8. yılıma gireceğim. Grafik Tasarım sektörü bu hale girince artık Tasarım işini bıraktım nadir müşterilerime yapıyorum. Yazılıma geçtim ve uzun zamandır yazılım sektöründeyim, bu sektörde o yolda gidiyor. Kusura bakmayın bu kadar karamsar konuşmak istemezdim ama madem aynı formun yolcusuyuz, dost acı söyler.
    Dost acıyı ve doğruyu söylediği için teşekkür ederim.Yazılım alanında neler yapıyorsunuz bildiğim kadar dünya deniz bir alan çok farklı konsept işler var.Siz neler ile uğraşıyorsunuz ?