Değerli forum üyeleri arkadaşlarıma selamlar.

Kısaca bahsetmem gerekirse şuan çalıştığım işten memnun değilim.Farklı iş arayışı içindeyim bunu bir meslek olarak hayatıma kazandırmak istiyorum.
Daha önce Adobe Üyeliği aldım fakat nereden ve nasıl başlayacağımı bilmiyorum.
After Effect diye önerdi bir arkadaşım buradan başla dedi.Biraz araştırma yaptığımda çok derin bir okyanus olduğunu gördüm.
Bunu tabii Illustrator ve Photoshop takip etti.
Bu mesleği öğrenmek ve kısacası kendi bağımsızlığımı kazanmak istiyorum.Şuanki işimde milleti memnun etmek neredeyse imkansız aldığımız para karşısında bir hiç.
Bana fikirlerinizle yardımcı olursanız çok mutlu olacağım.Teşekkürler.