ond8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iç karartıcı bir yorum olmuş biraz düşündürdü beni.Ama dediklerinize katılıyorum sonuçta yeni başlayıp bu işi ben biliyorum diyen insanlar çok.Bununla beraber 400Tl olan işin hakkını 50Tl'ye kadar çekip piyasanın çöküşüne neden olabiliyorlar.Çok haklısınız.Durum gerçekten vahim o zaman.
Hocam bir zamanlar bende Grafik Tasarım işlerini aktif yapıyordum hatta meslekte nerdeyse 8. yılıma gireceğim. Grafik Tasarım sektörü bu hale girince artık Tasarım işini bıraktım nadir müşterilerime yapıyorum. Yazılıma geçtim ve uzun zamandır yazılım sektöründeyim, bu sektörde o yolda gidiyor. Kusura bakmayın bu kadar karamsar konuşmak istemezdim ama madem aynı formun yolcusuyuz, dost acı söyler.