hiçbir zaman geç değil..stajyer olarak görecekleri için de parası az olabilir..bence biraz youtube'den öğrenmeye çalışın alt yapınız olsun temeliniz olduktan sonra işe girmeyi düşünün..ajansta çalışırsanız katkısı çok olacaktır
YouTube ile beraber bulamadıklarımı Pinterestten görüyorum.İnsanlar inanılmaz işler yapıyor.Sadece takıldığım şey nereden başlamaktı.Sonuçta dallanıp budaklanan çok konu başlıkları var.Umuyorum bilgileriniz beni net bir şekilde yönlendirecek.Teşekkür ediyorum yorumunuz için.