eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir zamanlar bende Grafik Tasarım işlerini aktif yapıyordum hatta meslekte nerdeyse 8. yılıma gireceğim. Grafik Tasarım sektörü bu hale girince artık Tasarım işini bıraktım nadir müşterilerime yapıyorum. Yazılıma geçtim ve uzun zamandır yazılım sektöründeyim, bu sektörde o yolda gidiyor. Kusura bakmayın bu kadar karamsar konuşmak istemezdim ama madem aynı formun yolcusuyuz, dost acı söyler.
Dost acıyı ve doğruyu söylediği için teşekkür ederim.Yazılım alanında neler yapıyorsunuz bildiğim kadar dünya deniz bir alan çok farklı konsept işler var.Siz neler ile uğraşıyorsunuz ?