Hocam elbet bir yerden başlarsınız ama başlamadan önce bilin'ki Grafik Tasarım sektörü batık durumda.
Bu işi meslek edinmek istiyorsanız, ya sağlam bir maaşla çalışabilecek bir yer bulacak arkanız olsun ya da öyle bir profesyonel olun ki görenler bu neymiş böyle desin.
Diğer türlü Freelance de çalışsanız Ajanda kursanız yapacağınız işleri 4de 1'ine yapan kişiler var, hayatınızı idame ettireceğiniz işler çok az. Siz bi logoya 400 diyeceksiniz birisi çıkıp 50 diyecek ki bilenler bilir böyleleri zibil. Ha ben ne olursa olsun meslek edineceğim diyorsanız da ucuza çalışmayın vesselam.
Başarılar dilerim.