• 05-10-2009, 17:04:19
    #1
    Selamlar Win Server 2003 Uzak Masaüstünde en fazla 2 kullanıcıya izin var daha çok kullanıcıya nasıl izin sağlarım ?
  • 05-10-2009, 17:29:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    HDikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar Win Server 2003 Uzak Masaüstünde en fazla 2 kullanıcıya izin var daha çok kullanıcıya nasıl izin sağlarım ?
    Bu sayı sanırım lisansa bağlı olarak değişiyor diye biliyorum ....
  • 05-10-2009, 17:30:53
    #3
    Uzakmasaüstü Administrator Kullanıcısına maksimum 3 kişi verir.

    2 Si uzaktan bağlantı 1 i pc den yönetim.

    Öbür türlü terminal servislerini kullanman gerekir.
  • 05-10-2009, 18:25:29
    #4
    2 normal girişten sonra başlat çalıştır kısmından "mstsc /console" şeklinde açarak 3. bağlantıyı yapabilirsiniz. Daha fazlası için lisansınızı değiştirmeniz lazım, enterprise sürüm ile
  • 05-10-2009, 18:51:33
    #5
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 normal girişten sonra başlat çalıştır kısmından "mstsc /console" şeklinde açarak 3. bağlantıyı yapabilirsiniz. Daha fazlası için lisansınızı değiştirmeniz lazım, enterprise sürüm ile
    Connections

    Limit number of connections

    By default, terminal servers allow an unlimited number of remote sessions, and Remote Desktop for Administration allows two remote sessions.

    Terminal servislerde sınırsız bağlantı(sizin söylediğin lisans meselesi burası için geçerli)

    Administrator kullanıcısına bağlantı Max 2 dir. 3. kişi girmeye çalışınca ya uyarı yer yada windows server 2008 de başlayan otomatik atılma gerçekleştirilir.

    Arkadaş uzak masaüstü soruyor. Terminal değil arkadaşlar...
  • 05-10-2009, 22:09:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    enterprise sürümünün 180 günlük denemesi microsoftun internet sitesinde yer almaktadır link.Ben evde bu sekilde kullanmaktayım.

    CD 1 Link
    http://download.microsoft.com/downlo.../X13-41538.img

    CD 2 Link
    http://download.microsoft.com/downlo.../X13-38993.img

    Lisans Link
    https://buynow.one.microsoft.com/rss...localeid=en-us