victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 normal girişten sonra başlat çalıştır kısmından "mstsc /console" şeklinde açarak 3. bağlantıyı yapabilirsiniz. Daha fazlası için lisansınızı değiştirmeniz lazım, enterprise sürüm ile
Connections

Limit number of connections

By default, terminal servers allow an unlimited number of remote sessions, and Remote Desktop for Administration allows two remote sessions.

Terminal servislerde sınırsız bağlantı(sizin söylediğin lisans meselesi burası için geçerli)

Administrator kullanıcısına bağlantı Max 2 dir. 3. kişi girmeye çalışınca ya uyarı yer yada windows server 2008 de başlayan otomatik atılma gerçekleştirilir.

Arkadaş uzak masaüstü soruyor. Terminal değil arkadaşlar...